Før du kommer på arbejde, anbefales det, at du tager dig tid til at læse disse trin og følge dem, når du planlægger at starte denne vigtige opgave.
Selvom dit instinkt er at straks påbegynde dette projekt, er sandheden, at det er det værste, du kunne gøre, da du ikke vil gøre det på en organiseret måde. Det bedste er, at du planlægger de nødvendige ressourcer og de dage, du vil afsætte til det:
• Find alt hvad du behøver for at organisere din opbevaringsrum eller garage. Besøg Brycus-sorteringsafsnittet for at købe alt, hvad du har brug for . På denne måde har du, når du starter, hvor du kan gemme dine ting, såsom kasser eller hylder.
• Undersøg den tilgængelige tid til at udføre alt, og prøv at holde dig til den kalender, du har oprettet. På denne måde vil du have specifikke mål, der hjælper dig med at blive meget mere produktiv.
Når tiden er kommet, er det mest tilrådelige at tage alle dine ting ud og klassificere dem. En måde at gøre dette på er at opdele dem mellem:
• Tilhørsforhold, som du stadig vil beholde, og som du bliver nødt til at lægge tilbage i din garage eller opbevaringsrum.
• Elementer, du ikke længere vil have og foretrækker at slippe af med dem. Du kan vælge at tage dem til specifikke genbrugspunkter, donere dem til nonprofitorganisationer, give dem til venner, der måske er interesserede, eller endda sælge dem til en økonomisk fortjeneste.
Lad alt være adskilt, så der ikke er nogen forveksling mellem hvad du vil beholde og hvad du ikke har.
Når du allerede er blevet af med de ting, som du anser for unødvendige, er det tid til at fortsætte med at sætte alt på plads. Mens du gør dette, skal du huske følgende aspekter:
• Opdel . Saml alle de ting, der er relateret. Sæt for eksempel julepynt i en bestemt kasse og DIY-værktøjerne i en anden.
• Identificer . Det er vigtigt, at du har identifikationselementer som plakater eller klistermærker. På denne måde vil du være i stand til at vide, hvad der er hvert sted uden at skulle tage kassen og åbne den.
• Prioriter . Sæt i baggrunden det, du ved, du ikke bruger ofte. På denne måde vil du være i stand til at have mere ved hånden de ting, der oftest bruges, såsom tøj i hver sæson.
• Tilmeld. Lav en slags opgørelse, hvor du har registreret alt, hvad der er gemt. Det er ikke nødvendigt, at du har en detaljeret liste, det er nok, at du har en generel idé om, hvad der er vigtigst. Dette hjælper dig med at undgå at spilde tid på at søge.
For at gøre processen til en succes skal du besøge Brycus 'oprydningsafdeling og finde alt hvad du behøver for at organisere din opbevaringsrum eller garage. Her kan du købe fra hylder og skabe til opbevaringsbokse og bøjler. Det er den bedste måde at holde dit hjem pænt på hele tiden og aldrig behøver at bekymre sig om denne kedelige opgave igen.
Vores klienter stoler på os
Meninger fra vores klienter
Modtag vores nyheder