Der er dem, der er meget glade for biler og kan lide at have dem uberørte. Der er visse dele i vores køretøj, der især lider over tid og den forringelse, der skyldes brug. En af de dele, der giver karakter og er en indikation på, hvor godt vores køretøj er, er dækkene. Disse er ofte beskadigede eller grimme på grund af at have børstet mod kantstenen, på grund af dårligt vejr eller på grund af slid og slid på løbehjulet. At være en temmelig dyr del af køretøjet, det er umuligt at skifte dem regelmæssigt, så vi må vælge at gendanne dem, især ved at male. Afhængigt af forringelsen, dæktypen og / eller det ønskede resultat, vælger vi en eller anden teknik. Her er nogle Brycus -tip til maling af vores dæk.
Den første og grundlæggende ting, uanset hvilken teknik der skal bruges, er at frigøre hjulet. Det tilrådes at hæve bilen med en donkraft og derefter fjerne møtrikkerne en efter en. De er normalt meget stramme, og det er tilrådeligt at løsne dem lidt, inden køretøjet hæves.
Hvis der er forringelse på grund af rust, starter vi med at gå over overfladen med en metalbørste. Læg stor vægt på de mest berørte områder og kroge. Når vi har fjernet det meste af overfladerusten, skal vi helst rengøre området med en trykslange, men derefter lave en dybere rengøring med acetone.
Tør overfladen, som vi skal arbejde på, og påfør malertape omkring konturen, så dækket ikke påvirkes af den behandling, som vi skal anvende næste gang. Vi kan vælge mellem forskellige produkter på markedet. Det mest optimale, hvis vi taler om en overflade med rust, er at anvende en antioxidant emalje, der findes i forskellige farver, og anvende den direkte i henhold til instruktionerne fra producenten.
Vi skal give så mange lag som angivet, selvfølgelig med respekt for tørretiderne. Når vi har påført så mange lag som nødvendigt, sætter vi hjulet tilbage på plads og sørger for, at det er korrekt forankret.
Der er mere moderne metoder, såsom sprayen, som har lige så meget eller bedre resultater end den forrige.
I dette tilfælde vil vi bruge en serie sandpapir, som vi vil bruge fra dem med det tykkeste til det fineste korn. Ikke uden først, og ved hjælp af en fedtfjerner, at efterlade hjulet upåklageligt.
Når de er rene, slebet og tørre, er det tid til at starte med den korrekte behandling, der forbereder dækket som beskrevet i den foregående proces.
Først vil vi give en ret tæt primer, som har en selvnivellerende forbindelse, for at være godt homogen. Ofte er to eller flere frakker nødvendige.
Nu kommer maleriets tur som sådan. Det er vigtigt, at grundlaget er perfekt homogeniseret, ikke har grater og har været professionel, succesen med de foregående afhænger af dette trin, som er noget mindre sart. Efter tre timers tørring af grundingsprocessen påfører vi spraymaling i 5 eller 6 lag, hvilket er hvad producenten normalt angiver.
Efter tørring i 24 timer fortsætter vi med at anvende lakken eller lakken, hvilket giver finishen til vores fælge. Denne finish er mere end tilrådelig, da den normalt har vandafvisende egenskaber, hvilket øger holdbarheden og let at rengøre, for ikke at nævne det æstetiske problem.
Takket være disse Brycus -tip kan du nyde dæk som nye for at kunne vise sig, uanset hvor du går.
Vores klienter stoler på os
Meninger fra vores klienter
Modtag vores nyheder