Efter mere end fyrre års erfaring i hele det europæiske kontinent med meget frugtbare forestillinger, ankom HG-produktsortimentet til vores land for et årti siden. Fra det øjeblik lykkedes det virksomheden at positionere sig som en af de vigtigste referencer i alt, hvad der vedrører rengørings-, forskønnings- og overfladekonserveringsprodukter.
Til denne markerede arbejdslinje må vi tilføje produktets fremragende egenskaber, et ægteskab, der skabte klientelens tillid fra starten og nåede et meget højt niveau indtil i dag. Ikke overraskende har virkningen af en faktor, der bestemmer som dette, opnået i dette årti, at HG er til stede i mere end firs procent af sektoren.
HG-mærket har formået i Spanien i løbet af de sidste ti år at overføre og forevige på nationalt territorium de nøgler til forskel, der markerede begyndelsen i Holland for et halvt århundrede siden: fitness og sikkerhed. Ikke overraskende er de fra firmaet med base i vores land opmærksomme på, at al opnået succes skyldes en meget høj procentdel loyalitet fra et publikum, der har været konstant i hele denne tid.
Robustheden i HG-serien som et firma, der skiller sig ud for kvaliteten af sine produkter, gives af effektiviteten, der opretholder sit område dedikeret til teknologi og forskning, en sondring, der er typisk for ethvert afsnit i Brycus-rådene. Det er en afdeling, der er specialiseret i at udføre streng analyse af de materialer, der er brugt i produkterne og af produkterne selv.
Dette arbejde giver os mulighed for at bekræfte, at hver eneste af de kvalitetskrav, der er nødvendige for at få førsteklasses produkter, udføres. I denne forstand er mærket involveret til det hele taget at vide, hvad der er de love, der regulerer disse procedurer i hvert af de lande, hvor det opererer.
Flere afdelinger
Ligeledes indarbejder mærket på sine kontorer en anden række af afdelinger, der udfører andre funktioner, der også er vigtige for virksomhedens gode retning. I denne polyhedrale struktur kan vi således finde områder, der er så forskellige som områder, der er dedikeret til mærkning, skabelse af audiovisuelt indhold, automatisk påfyldning af containere og emballering, installation af låg eller behandling af plast, blandt andre. Alt dette med fordelen ved at inkorporere maskiner med de mest avancerede teknologier i processen. Et system, der kunne være detaljeret i brycus-tip, der er rettet mod forretningsorganisation.
Den sidste fase af salgsprocessen har også en specifik afdeling på HG, der er dedikeret til organisering og materialisering af udstillere. Disse transporteres og samles gennem et specialiseret team af arbejdstagere, altid under forsøg på at effektivt imødekomme kundernes behov. Denne fase understøttes af den vigtige mission fra mærkeets lager, hvor tusindvis af ordrer udføres dagligt og overføres til kunder overalt i verden. Uden tvivl en vigtig kerne, der har de bedste garantier for succes.
salg
På denne måde satser HG stærkt på de ressourcer, der er orienteret mod salgsområderne, og det er en måde at nå distributørernes interesse på. Til dette har mærket foreslået forskellige elementer for at nå mere attraktive salgssteder. Påstanden er klar: et optimeret salg i forhold til markedets efterspørgsel. Blandt disse elementer kan vi således fremhæve noget af særlig relevans, såsom professionel designbehandling eller specialisering i at give information til klienter.
Kort sagt, HG-serien med rengøringsprodukter har et helt netværk af gear perfekt designet, så den sidste artikel lykkes at blive placeret på podiet, der gør forskellen inden for sektoren. Derfor er i dag kravene fra et stadig mere loyalt kundekreds i vid udstrækning matchet af denne forretningsmetode, der er tilbøjelig til effektivitet og kvalitet.
Vores klienter stoler på os
Meninger fra vores klienter
Modtag vores nyheder