Brycus home and garden
Send til:
Send til:
Ingen resultater fundet

Tilbage til mærkelisten

Mere information fra NPG Tecnología

NPG Technology er en spansk multinationale inden for det teknologiske område, specialiseret i udvikling, fremstilling og kommercialisering af produkter inden for sektorerne forbrugerelektronik, telekommunikation og informationsteknologi. Hovedkvarteret er beliggende i Madrid, det har en fabrik og et R + D + I-center.

I 1989 begyndte Enrique Cosío, administrerende direktør og grundlægger af NPG-gruppen, sin forretningskarriere med introduktion og distribution af elektroniske komponenter fra amerikanske og asiatiske mærker i Spanien, som var nøglen til udviklingen af telekommunikationssektoren i Spanien og Sydamerika.

I 1996 oprettede han NPG i partnerskab med et amerikansk / kinesisk multinationalt selskab til udvikling, fremstilling og distribution af telekommunikations- (modem / fax) og multimedieprodukter (hardware).

Mellem 1997 og 1998 førte den telekommunikationssektoren og blev nummer et inden for salg af modem / fax både i Spanien (med mere end 25% markedsandel) og i Portugal og nummer 3 i Frankrig.

I 1998 udførte han et vigtigt job som hardwareudbyder (modem) til udvikling af ADSL sammen med Telefónica.

I 2002 begyndte NPG sin solo rejse som et 100% spansk brand, der udviklede, producerede og markedsførte produkter inden for kommunikationssektoren (modemer), multimedie (hardware, analoge og digitale tv-kort, videoredigering, videokonvertere, osv.) og netværk.

I 2003 lancerede NPG sine første tablet-pc'er under navnet Smart Portable, 10,4 "og 8,4", der kører med Windows CE-operativsystemet.

I 2005, med støtte fra de vigtigste multinationale chipsæt som Conexant, Sunplus, Cheertek-Novatek eller MSTAR, begyndte det at komme ind i forbrugerelektronik sektoren, udvikle og fremstille udstyr til modtagelse af Digital TV (DTT ). Fra dette øjeblik fokuserer det sin aktivitet på udviklingen af disse enheder og udvider sit produkttilbud.

Mellem 2009 og 2011 førte NPG salget af DTT-tunere på det spanske marked. I overgangsperioden til Digital TV var NPG også hovedleverandør af de DTT-tunere, der blev solgt til den offentlige administration.

I 2011 begyndte virksomheden sin rejse i LCD- og LED-tv-verdenen med åbningen af sit nuværende hovedkvarter og samlefabrik i Torrejón de Ardoz (Madrid). Med åbningen af denne fabrik bliver NPG det første nationale mærke med en fabrik og et R + D + I-center i Spanien. Den har tre automatiske samlebånd til fremstilling af sine brandprodukter, digitale tunere, DVD, bærbart tv og fjernsyn op til 55 ”.

I 2012 åbnede NPG et produktions- og F & U & I-anlæg i Kina (Zhongshan City) for at fremme sin internationale ekspansionsplan og øge sin tilstedeværelse på andre markeder (hovedsageligt latinamerikanske og asiatiske). Samtidig udvider NPG sine F & U-afdelinger (Software og hardware) begge steder for at udvikle sin Smart TV-teknologi under Android- og 4K-operativsystemer.

I 2013 tog NPG springet til Latinamerika med åbningen af et kommercielt hovedkvarter i Colombia, selskabets kommercielle netværk opererer i Europa, Latinamerika og Asien med kontorer i Spanien, Portugal, Frankrig, Colombia og Canton.

Den 22. april 2014 begynder NPG at handle på det alternative aktiemarked (MAB) Med udgangen til det alternative aktiemarked søger NPG at styrke sin økonomiske situation og begynde at operere på nye markeder, hovedsageligt i Latinamerika, for at være til stede i DTT-implementeringsprocessen.

I juni 2014 underskrev NPG en samarbejdsaftale med staten Colima om etablering af en fabrik og et forsknings- og udviklingscenter. Aftalen vil give NPG mulighed for at vælge et tilbud på fjernsyn, der erhverves af den mexicanske regering i DTT-overgangsprogrammet, hvilket i sidste ende vil tabe til Diamond-Millenium-konsortiet, der vandt 95% af det samlede tilbud, og det mexicanske DDCam, som resten blev tildelt. NPG anfægtede resultatet uden succes.

I oktober 2015 meddelte NPG, at det indgav en frivillig konkurs for at sikre levedygtigheden og kontinuiteten i virksomhedens aktivitet.

I 2016 opnåede NPG patentet for sit Smart TV udviklet under Android-systemet, givet af UPSTO (United States Patent and Trademarkt Office). NPG begyndte at patentere udviklingen af sit smart-tv under Android-systemet i 2013 for at afgøre, om oprettelsen var patenterbar. For at en innovation skal patenteres, skal den have et nyt element, og den skal have en påviselig nytte eller industriel anvendelse. Patentet beskytter forfatteren fra datoen for ansøgningen 05/21/2014 i 20 år; efter dette tidspunkt er viden tilgængelig, der kan bruges åbent af alle.

I 2017 overvandt NPG konkursen og begyndte en ny fase med lanceringen af nye forretningsområder såsom indenlandsk videoovervågningsudstyr, PAE, digitale reklameskærme (Digital Signage) og elektroniske enheder med eget mærke og patent, og forbedring af Android Smart TV-linjer fra den spanske producent takket være de teknologiske alliancer mellem det og det taiwanske R + D + I-firma, Mstar.

Vores klienter stoler på os

3,9/5 (392 stemmer)

Meninger fra vores klienter


Modtag vores nyheder

Se detaljer + -
Ved at markere denne mulighed sender vi dig de bedste tilbud og eksklusive tilbud og rabatter til din e-mail-adresse. Du kan til enhver tid afmelde dig.
Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA, og Googles Politik til beskyttelse af personlige oplysninger og Servicevilkår gælder.
Indstil dine cookieindstillinger
Vi bruger cookies og lignende teknologier for at tilbyde dig en personlig, sikker, pålidelig oplevelse og for at kunne måle sideydelse for at fortsætte med at forbedre vores tjenester. For mere information eller for at redigere dine cookie-præferencer til enhver tid, tjek Cookies-politik-siden
Gå ud