Santa Clara-mærket har sin oprindelse for næsten 100 år siden (1929), i centrum af Vigo, hvor mærket har udviklet sig fra en første håndværksfabrik til et af de mest prestigefyldte mærker i porcelænsproduktsektoren i vores land, idet første mærke i sektoren for spontan anerkendelse.
Gennem de forskellige stadier af dens eksistens har fabrikkens ovne uafbrudt brændt millioner af porcelæns- og lertøjstallerkener, skåle og kopper, der har været vidne til så vigtige begivenheder som kongelige ægteskaber eller fødslen af de spanske flyselskaber (IBERIA havde Santa Clara service i de første år i luften).
Udviklingen af mærket, som har vidst at tilpasse sig sociale forandringer og markedets forskellige krav, har dog respekteret den karakteristiske og genkendelige løve i dets logo. Dette dyr afspejler virksomhedens kampånd og loyalitet over for de principper, som det er baseret på som brand: kvalitet, tillid og et veludført arbejde.
Vores klienter stoler på os
Meninger fra vores klienter
Modtag vores nyheder