Yderligere juridiske betingelser
Sådan køber du
Tilføj de produkter, du ønsker, i indkøbskurven, og formaliser din ordre. Vi beder dig om leveringsoplysningerne og kontaktpersonen. Hvis du foretrækker det, kan du sende en e-mail til info@brycus.com eller ringe til os på 918 314 064, så hjælper vi dig med at placere din ordre.
Hvordan man betaler
Du kan vælge en af følgende betalingsformer, som alle er sikre:
VISA eller MASTERCARD
Hos banken: La Caixa, med hvem vi har indgået en sikker service for at beskytte dine data.
Bankoverførsel
Vores kontonumre er:
La Caixa 2100 0194 3502 0029 9953
BBVA ES75 0182 0242 4202 0152 3515
Banco Santander ES87 0049 1803 5521 1175 5920
For internationale overførsler:
BIC-kode (SWIFT): CAIXESBBXXX
IBAN: ES07 2100 0194 3502 0029 9953
IBAN: BBVA ES75 0182 0242 4202 0152 3515
BETAL PAL
Hvis du er bruger af dette betalingssystem, kan du også vælge det direkte fra ordren
Hvor meget betaler jeg for forsendelse?
Det maksimale antal forsendelsesomkostninger er € 12 for ordrer under € 300. Fra € 300 er forsendelsesomkostninger gratis for hele halvøen (bortset fra ordrer, hvis vægt er større end 2001 kg). Under alle omstændigheder vises det beløb, der skal betales, når ordren er formaliseret.
Hvordan og hvornår modtager jeg det?
Når du bestiller, vil du se den sædvanlige leveringsperiode, som normalt er 48-72 timer for produkterne på lager og 5 dage for resten af produkterne. De angivne leveringstider er informative og er baseret på det gennemsnit, der er beregnet i arbejdsdage. Lejlighedsvis kan der være større forsinkelser, i dette tilfælde kan kunden ensidigt trække ordren ud og erstatte de betalte beløb i ordren.
Kan jeg returnere ordren?
Hvis ordren ikke lever op til dine forventninger, har du ret til at returnere den inden for en maksimal periode på 14 dage, men i dette tilfælde bæres forsendelsesomkostningerne af kunden som fastlagt i loven.
Hvad hvis det ankommer brudt?
Alle vores produkter rejser forsikret, så hvis du modtager en vare i dårlig stand, har du ret til en øjeblikkelig udskiftning uden omkostninger. For at behandle kravet til agenturet har vi brug for dig at sende os et fotografi, der viser skaden inden for et maksimumsperiode på 24 timer til.
Hvad er garantien for min ordre?
Enhver producent er ifølge loven forpligtet til at stille en garanti på mindst 2 år.
Hvad sker der, hvis ordren ikke kommer?
Du kan til enhver tid kontrollere status for din ordre fra vores websted. Du kan også sende os en e-mail til med angivelse af ordrenummeret, og vi vil svare så hurtigt som muligt. Du kan også ringe til os på 902 109 841.
Det er første gang, jeg køber online
Vores hjemmeside er 7 år gammel. Vi er i øjeblikket en referenceside med mere end 75.000 klienter og 250.000 besøg pr. Måned; og vi sender i gennemsnit 2.000 ordrer om måneden til alle. Du kan hvile let, der er altid en første gang for alt.
Hvad er Brycus's privatlivspolitik?
Du kan tjekke vores juridiske betingelser. Vores databaser vil ikke blive overført, udlånt, solgt eller udvekslet med noget andet firma, forening, person eller enhed. For at bevare og garantere dit privatliv på alle tidspunkter og i overensstemmelse med organisk lov 15/1999, kan du få adgang til disse data, og du kan udøve din ret til adgang, rettelse, annullering og modstand når som helst ved at sende en e-mail til info @ brycus. det er.
Garanteret mindsteprispolitik
Fra Brycus er vi forpligtet til at tilbyde den garanterede minimumspris til alle vores kunder. Klienten skal anmode om prisjustering, før ordren er afsluttet, eller før betaling foretages ved overførsel.
Her er nogle betingelser for at drage fordel af vores garanterede minimumsprispolitik:
· Det fundne billigste produkt skal være det samme som det, der er købt: nyt i sin originale emballage, uden at være blevet brugt, og med den officielle garanti fra fabrikanten i Spanien, da vi solgte det.
· Det købte produkt skal være købt under samme betalingsform (kontant ved levering, kreditkort, bankoverførsel eller PayPal) og på de samme betingelser. Sammenlign også altid den endelige pris (moms og forsendelse inkluderet).
· Priserne, der findes på auktionswebstedet, er ikke gyldige.
· Salgetider er ikke inkluderet på dette tidspunkt. Det vil sige, du kan ikke sammenligne priserne på produkterne på salgstidspunktet med den foregående pris.
· Salgs- og likvidationslagre er også udelukket.
· Kunden skal via e-mail begrunde tilbudet fra den anden butik under hensyntagen til alle disse punkter.
Vores klienter stoler på os
Meninger fra vores klienter
Modtag vores nyheder