Brycus home and garden
Send til:
Send til:

Betingelser for brug og salg

Generelle salgsbetingelser


1.-Identifikation


Ved hjælp af dette dokument, de generelle salgsbetingelser for kontraktforholdet, hvis formål er salg og køb af produkter, der tilbydes på webstedet www.brycus.dk (herefter benævnt WEBSTEDET), ejerskab af BRYCUS HOME & GARDEN, SL (i det følgende benævnt TJENESTEYDEREN) virksomhed registreret i Barcelona handelsregister (bind 43.216, folio 10, side B 403495), med CIF B65460412 og skatteadresse i Vía de las Dos Castillas 33, Complejo Emp. Ática, Edif. 4. 28224 Pozuelo de Alarcón-Madrid.
Ethvert krav, som KONTRAKTØREN skal overføre til TJENESTELEVERANDØREN, skal fremsættes skriftligt til den postadresse, der er angivet i det foregående afsnit, via kontaktformularen på WEBSTEDET eller gennem løsningsplatformen online retssager ( ODR).
Disse generelle salgsbetingelser er underlagt spansk lov. Parterne forelægger, efter eget valg, for løsning af konflikter og afkald på enhver anden jurisdiktion for domstolene og domstolene på brugerens hjemsted.


2.-Genstand for de generelle salgsbetingelser


I henhold til disse generelle salgsbetingelser forpligter TJENESTEYDEREN sig til at levere de produkter, som han eller hun har anmodet om via WEBSTEDET til gengæld for en bestemt pris, til KONTRAHØREN.
Ved at købe de produkter, der er tilgængelige på WEBSTEDET, erklærer KONTRAHERENDE PART, at:
.Han er en myndig person og med kapacitet til at indgå kontrakter.
.At du har læst, forstået og accepteret disse generelle salgsbetingelser.
Disse generelle salgsbetingelser skal læses og accepteres ved at markere det aktiverede felt på købsformularen, før købet gennemføres.


3.- Gældende lovgivning


Disse generelle salgsbetingelser er underlagt bestemmelserne i loven om forbrugere og brugere af 2007 (Royal Legislative Decret 1/2007, af 16. november), til lov 7/1998, af 13. april, General Kontraktbetingelser. Begge love udvikler fællesskabsdirektiv 93/13/EØF om klausuler i kontrakter med forbrugere. Ligeledes overholder de kravene i lov 7/1996 af 15. januar om regulering af detailhandel, i lov 34/2002, af 11. juli om informationssamfundstjenester og i regulering af telefonisk eller elektronisk aftale. med almindelige entreprisebetingelser (R.D. 1906/1999, af 17. december).
De data, der er opnået til det vellykkede formål med kontrakten, indhentes og behandles i overensstemmelse med L.O. 15/1999 af 13. december om beskyttelse af personoplysninger.


4.-Ændring af de generelle betingelser


TJENESTELEVERANDØREN forbeholder sig retten til at ændre disse generelle salgsbetingelser til enhver tid uden at skulle underrette KONTRAKTØREN på forhånd, som under alle omstændigheder er ansvarlig for at gennemgå dem som et forudgående krav til erhvervelsen af ethvert produkt tilgængeligt på WEBSTEDET. Under alle omstændigheder vil de generelle salgsbetingelser, der vises på WEBSTEDET på det tidspunkt, hvor KONTRAKTØREN køber de tilsvarende produkter, blive betragtet som gyldige og gældende. I tilfælde af modstrid mellem disse generelle betingelser og de specifikke betingelser, der udspringer af det købte produkt, vil sidstnævnte have forrang, medmindre de generelle betingelser er mere fordelagtige for forbrugeren, der har overholdt dem ved købet, i hvilket tilfælde de generelle betingelser vil sejre. tilstede.

I tilfælde af at en klausul i disse generelle salgsbetingelser erklæres ugyldig, vil de øvrige klausuler forblive i kraft og vil blive fortolket under hensyntagen til parternes vilje og selve formålet med disse betingelser. TJENESTELEVERANDØREN må ikke udøve nogen af de rettigheder og beføjelser, der er tildelt i dette dokument, hvilket under ingen omstændigheder vil indebære afkald heraf, undtagen for udtrykkelig anerkendelse fra TJENESTELEVERANDØREN.

5.- Registrering som bruger


For at afgive ordrer på WEBSTEDET er det ikke nødvendigt at registrere sig som bruger.
Brugerregistrering kan ske PÅ HJEMMESIDE. På denne måde vil KONTRAHER have adgang til sektionen med registrerede brugere og finde relevant information om status for deres ordre. Brugeren kan altid afmelde sig via kontaktformularen på WEBSTEDET.


6.-Købsprocessen


Købsprocessen består af følgende trin:
A. Start af købsprocessen
For at foretage købet skal du vælge de ønskede produkter blandt dem, der tilbydes på hjemmesiden og tilføje dem i kurven/indkøbskurven.
Produkt.
Det købte produkt kan på grund af producentens tilgængelighed lide under ikke-væsentlige ændringer af komponenterne eller funktionerne, så længe de ikke forringer de annoncerede kvaliteter og funktioner. Produktblade kan indeholde slåfejl, unøjagtigheder eller typografiske fejl, som til enhver tid kan ændres eller slettes. De offentliggjorte billeder er illustrative.
Pris.
Alle priser er udtrykt i EUROS eller i de officielle valutaer i de lande, hvor produktet markedsføres. Priserne vil være dem, der er offentliggjort på WEBSTEDET på det tidspunkt, hvor ordren afgives. Alle priser inkluderer merværdiafgift (moms) i overensstemmelse med gældende lovgivning, men afhængigt af forsendelsesområdet er omkostninger og afgifter relateret til forsendelse og ordrebehandling ekskluderet, som, hvor det er relevant, vil blive informeret og tilføjet den endelige pris .
Priserne kan ændres til enhver tid, selvom eventuelle ændringer ikke vil påvirke ordrer, hvor ordrebekræftelsen allerede er sendt.
Flash-tilbuddene offentliggjort på WEBSTEDET har en vis varighed. Slut på lager af et produkt er en begrundet årsag til tilbagetrækning af et flash-tilbud inden den angivne slutdato.
B. Formalisering af købet
Når alle produkterne er blevet tilføjet til indkøbskurven, kan du se den og kontrollere alle de tilføjede produkter.
Når indkøbskurven er blevet valideret, skal fakturerings- og forsendelsesoplysningerne for produkterne angives. Til dette formål vil det være nødvendigt at oplyse blandt andet følgende data, navn eller firmanavn, adresse, telefonnummer og e-mail, som i alle tilfælde skal være sande og nøjagtige. Du har også mulighed for at abonnere på at modtage eksklusive tilbud og kampagner fra WEBSTEDET, hvorigennem du modtager information om TJENESTELEVERANDØREN.
Når ordren er bekræftet, vil KONTRAHTERPARTEN blive informeret om alle data relateret til den (inklusive et ordrenummer) via e-mail. I tilfælde af ordrer afgivet med betalingsmuligheden bankoverførsel, vil ordren ikke blive 100 % bekræftet, før betaling for ordren er foretaget, og TJENESTEUDBYDEREN har modtaget depositum.
TJENESTEUDBYDEREN er under ingen omstændigheder ansvarlig i forhold til:
. Fejl eller forsinkelser forårsaget af KONTRAHØREN ved indtastning af deres data i ordreformularen, langsommelighed eller umulighed af modtagelse af ordrebekræftelsen hos modtagerne eller enhver omstændighed, der måtte opstå, når disse hændelser skyldes problemer i internetnetværket, tilfældige årsager eller force majeure og enhver anden uforudsigelig hændelse ud over TJENESTELDERENS gode tro eller ud over den korrekte funktion af dets elektroniske kontraktsystem. Under alle omstændigheder forpligter TJENESTEYDEREN sig til at løse ethvert problem, der måtte opstå, og til at tilbyde al den nødvendige støtte til KONTRAHØREN for at nå frem til en hurtig og tilfredsstillende løsning på hændelsen, som gør det muligt at overholde vilkårene og betingelserne for det perfekte salg.
. Fejl eller skader forårsaget af ineffektiv og ond tro brug af tjenesten af KONTRAKTØREN, eller af falske data indtastet af KONTRAKTØREN på tidspunktet for formalisering af ordren.
.Om manglende funktionalitet eller problemer i den elektroniske adresse, der er angivet af KONTRAHERENDE PART til behandlingen af ordrebekræftelsen.
C. Betale
Kontraktparten accepterer at betale produktets beløb på forhånd.
Den vederlag for det produkt, som den KONTRAHERENDE PART faktisk anmoder om, afhængigt af det anmodede produkt, vil være det, der er angivet på WEBSTEDET, og det, der fremgår af den specifikke anmodning fra KONTRAHERPARTEN til enhver tid, anmodninger, der vil udgør de særlige betingelser for den specifikke anmodning.
Priserne på de produkter, der vises på HJEMMESIDE, vises altid med moms inkluderet.
Ud over den pris, der fremgår af WEBSTEDET for hvert af de tilbudte produkter, skal de relevante fragtomkostninger tilføjes.
Kontraktparten skal betale det beløb, der svarer til deres ordre, ved hjælp af en af de tilgængelige betalingsmetoder.
Betaling ved overførsel
Betalinger via bankoverførsel foretages efter afslutning af ordren. Dataene til at foretage overførslen vil fremgå ved validering af ordren og i den ordrebekræftelse, som du modtager ved afslutningen af købsprocessen.
Du vil have en periode på 3 dage, før betalingen ankommer ved overførsel til den løbende konto hos BRYCUS HOME & GARDEN, SL. Hvis fristen udløber, vil din ordre blive annulleret.
Ordren vil blive endeligt valideret, når overførslen er modtaget. På det tidspunkt vil KONTRAKTØREN modtage en bekræftelsesmail.
Ved betaling ved overførsel begynder leveringstiderne ikke at tælle, før overførslen er modtaget og valideret.
Betaling med kort
Betalinger med bankkort sker udelukkende ved ordreafgivelse og udelukkende i euro. Betalinger med bankkort er sikre takket være Redsys' sikre e-handelsplatform, baseret på "tre-domæne-modellen" (3D Secure-teknologi). Denne løsning dækker hele købsprocessen, fra det øjeblik, ejeren tilgår forretningens hjemmeside, til betalingsgodkendelsesprocessen, inklusive kundegodkendelse. Sættet af oplysninger relateret til dit bankkort er ikke registreret i BRYCUS HOME & GARDEN, SL databasen. Vi modtager, registrerer eller beholder på ingen måde noget element, hvad end det måtte være, relateret til dine bankoplysninger. Efter at Redsys har godkendt din betaling, vil du automatisk blive omdirigeret til vores hjemmeside. De personlige data, der er inkluderet i cookien, slettes. Da ordrer først tages i betragtning, efter at din betaling er blevet godkendt, kan der ikke anvendes rabat eller forsinket straf. Når vi overfører data til banken, anvender vi krypteringsteknologi, der gør det muligt at overføre alle personlige data, der anmodes om i en transaktion, såsom navn, adresse eller kreditkortnummer, sikkert.
Betaling med Paypal
PayPal er en sikker betalingsmetode, der giver dig mulighed for hurtigt at betale for varer uden at indtaste dine bankoplysninger på sælgers hjemmeside. Det er nok at have indtastet dem, når du opretter din PayPal-konto. Dataene er krypteret og forbliver i et sikkert miljø for evigt. Hvis du allerede har en PayPal-konto, kan du bruge den på vores hjemmeside til at betale for dine køb hurtigt og sikkert. Selvom du ikke har en PayPal-konto, kan du vælge denne betalingsmetode. På betalingstidspunktet vil du blive omdirigeret til en PayPal-side, hvor du kan indtaste dine bankoplysninger (og vælge, om du vil oprette en PayPal-konto eller ej).
Betaling med Bizum
Betalinger kan foretages via Bizum-platformen. Det er en gennemsigtig tjeneste, der tilbydes gennem bankkanaler, så den understøttes fuldt ud af banksikkerhedssystemer. Overførslen er bestilt af en bank, og det er dem, der står for autentificeringen.
Opdel din betaling med SeQura
Vælg at opdele beløbet for din ordre i 3, 6 eller 12 månedlige betalinger på købstidspunktet. Øjeblikkeligt og uden papirarbejde. Kun med dit DNI eller NIE, din mobiltelefon og dit kort. Kun én fast pris pr. måned (varierer afhængigt af ordrebeløbet). Ingen rente, TIN 0%. Ingen skjulte omkostninger.
På købstidspunktet sker den første betaling med kort, og resten opkræves automatisk baseret på de månedlige betalinger, du har valgt.
Du kan til enhver tid ændre betalingsplanen eller betale fuldt ud uden yderligere omkostninger. Og du kan også vælge eller ændre den dag i måneden, du vil betale.
SeQura vil til enhver tid informere dig via din e-mail og SMS.
Det er en SeQura-tjeneste, som giver dig mulighed for at gemme dit kort, så du ikke skal indtaste dine betalingsoplysninger igen, når du foretager køb.
Modtag først, betal senere med SeQura
Foretag dine onlinekøb, som du altid har købt: Betal, når du har ordren, tjek den, og den overbeviser dig.
Du har op til 7 dage efter afsendelse af ordren til at foretage betaling via kredit- eller betalingskort, overførsel eller kontoindbetaling. Og vi tilbyder dig også muligheden for at betale den på 3 eller 6 måneder. Denne service, der tilbydes af SeQura, har ingen ekstra omkostninger. På købstidspunktet behøver du ikke efterlade dine bankoplysninger. SeQura vil informere dig om betalingsbetingelser og -metoder via e-mail og SMS.
Når du har købt med SeQura, vil du aldrig skulle indtaste dine betalingsoplysninger igen for dine køb, hvis du gemmer dit kort.
Adyen betalingsplatform
Adyen er en finansiel teknologivirksomhed, der tilbyder en omfattende betalingsplatform, der muliggør en bred vifte af betalingsmetoder, herunder kreditkort, betalingskort, bankoverførsler og digitale tegnebøger. Adyens platform er designet til at give en sikker og friktionsfri betalingsoplevelse for både handlende og forbrugere.
D.-Forsendelse
TJENESTEUDBYDEREN sender produktet eller produkterne købt via WEBSTEDET til den postadresse, der er angivet i bestillingsformularen, som muligvis ikke svarer til en postboks eller offentlige steder, såsom offentlige veje , pladser, stationer, lufthavne eller andet lignende.
Alle ordrer afhænger af produkttilgængelighed. Hvis der opstår vanskeligheder med hensyn til levering af produkter, eller hvis der ikke er varer tilbage på lager, vil TJENESTEUDBYDEREN forsøge at finde en passende løsning.
Leveringsomkostninger beregnes ud fra leveringsadressen, de valgte produkters egenskaber samt antallet af bestilte enheder.
Alle udgifter vises opdelt i indkøbskurven, inden ordren bekræftes.
En ordre kan kun annulleres eller ændres uden omkostninger for KONTRAHER, hvis den endnu ikke er sendt. I så fald er det nødvendigt at kontakte os via kontaktformularen ved at vælge fanen "Annuller eller ændre ordre", så den kan behandles hurtigst muligt.
E.- Levering
TJENESTEUDBYDEREN er ikke ansvarlig for fejl opstået i leveringen, når de data, som KONTRAHØREN har indtastet i bestillingsformularen, ikke stemmer overens med virkeligheden eller er udeladt.
Levering sker fra mandag til fredag. Leveringstiderne angivet på produktbladet er omtrentlige og er altid beregnet i hverdage og varierer alt efter om varen er på lager eller afhængig af vores leverandørers leveringstid.
Der er hovedsageligt 3 kategorier af pakker:
Vægt fra 1 kg til 30 kg og med mål mindre end 1m x 1m x 1m.
Levering sker til døren til ENTREPRENØRENS hjem.
Vægt fra 31 kg til 1000 kg og med mål mindre end 2,3 m.
Levering vil ske på gadeplan, hvor lastbilen kan sænke varerne til jorden med en platform. Det er ikke transportørens ansvar eller opgave at transportere pakken ind i hjemmet, ejendommen eller lokalerne, medmindre det tidligere er blevet aftalt. Det er muligt, at leveringspersonen frivilligt medvirker i leveringen af ordren, men ikke er forpligtet hertil. Levering omfatter ikke montering eller demontering, medmindre det er tidligere aftalt.
Vægt fra 31 kg til 1000 kg og med mål større end 2,3 m
Den vil kun indgå i transporten til ENTREPRENØRENS adresse, aflæsning på gadeplan er ikke inkluderet. Disse mål overstiger truckens bredde, og aflæsning med palleløfter bagfra er umulig. For at kunne aflæsse varerne fra lastbilen skal KONTRAHER have de nødvendige midler såsom elevator eller personale. Det er ikke transportørens ansvar eller opgave at aflæse ordren på gadeplan, medmindre den tidligere er blevet aftalt.
Ordrestatussen kan til enhver tid findes på transportørens hjemmeside. I forsendelsesbekræftelsen finder du linket til ordresporing.
På leveringstidspunktet skal du altid:
1.- Tjek at indholdet svarer til det forventede merchandise.
2.- Bekræft at emballagen er i perfekt stand på modtagelsestidspunktet, dette inkluderer den komplette metalstrop uden manglende dele eller reparerede snit, tjek også at der ikke er åbninger i plastfilmen pakker hele pakken ind. Og bemærk, at pakken ikke afslører nogen anomali.
PROCEDURE TIL BEHANDLING AF EN UOVERENSSTEMMELSE MED PAKKEN, DER INDEHOLDER DEN KØBTE VARE.
1.- Hvis der opdages en anomali i pakken, skal den person, der modtager varen, afspejle dette problem skriftligt på transportørens PDA eller tablet. Angivelse af dato og klokkeslæt for download sammen med en klar beskrivelse af det opdagede problem og tage billeder som backup til den efterfølgende procedure. BEMÆRK: Det er IKKE gyldigt at skrive "medmindre undersøgt eller afventer gennemgang", du skal være meget mere specifik inklusiv forklarende tekst og i sidste tilfælde kontakte vores virksomhed eller afvise modtagelse.
2.- Når proceduren er blevet udført, og et problem er blevet opdaget, skal du informere TJENESTEUDBYDEREN SKRIFTLIGT om nævnte manglende overensstemmelse, vedhæft fotografier, der understøtter nævnte manglende overensstemmelse inden for en periode på højst end 24 timer efter modtagelsen af ordren for at kunne håndtere hændelsen. Denne reaktionshastighed er, hvad vareforsikringsselskabet kræver af os og er den ENESTE måde at kræve det tilsvarende ansvar, da du fra det øjeblik varen modtages har 24 timer til at udføre proceduren, ellers vil det ikke være muligt at kræve evt. type ansvar fra transportfirmaet.
F.-Faktura
Kontrahentparten kan anmode om fakturaen ved at udfylde kontaktformularen og vælge emnet "Anmod om faktura", og vil modtage fakturaen hurtigst muligt.

7.-Garanti

TJENESTELEVERANDØREN er forpligtet til at levere produktet i perfekt stand, fritaget for ethvert ansvar i forhold til mulige brud eller defekter i de produktpakker, der er fremstillet efter leveringen til KONTRAHER, og som er forårsaget direkte af det på grund af misbrug af produktet.
TJENESTELEVERANDØREN er ansvarlig for, at det solgte produkt er i overensstemmelse med det ark, der vises på WEBSTEDET på tidspunktet for dets erhvervelse, eller som er udstedt til KONTRAHØREN, og for dets korrekte funktion. KONTRAHØREN skal inden underskrivelse af levering af ordren kontrollere, at varen er leveret i perfekt stand. TJENESTELEVERANDØREN hæfter dog ikke for manglende overensstemmelse, som KONTRAHØREN kendte til eller ikke med rimelighed kunne have ignoreret på tidspunktet for kontraktindgåelsen, eller som opstår på grund af forkert montering af produktet af køber, når monteringsvejledningen er leveret og er tydelig og uden beskrivende fejl. Det er heller ikke ansvarlig for skader, som KONTRAHØREN forvolder på det købte produkt som følge af åbenlyst misbrug af samme fra dennes side.
Garantien omfatter ikke:
. Skader på produktet som følge af normal slitage under hensyntagen til dets art, funktion, sammensætning og pris.
. De små forskelle, der findes i produkterne, da der kan være forskelle mellem de leverede produkter og dem, der er repræsenteret på WEBSTEDET, primært med hensyn til håndværksmæssige produkter, hvis fremstillingshomogenitet ikke kan garanteres, eller de produkter, der har været genstand for tilpasninger relateret til tekniske eller teknologiske udviklinger. Sådanne forskelle, da de ikke påvirker produkternes grundlæggende egenskaber og ikke påvirker deres kvalitet, kan ikke retfærdiggøre en annullering af ordren eller et afslag på levering. Da en nøjagtig gengivelse af produkterne på WEBSTEDET ikke kan garanteres, især på grund af forskelle i farvefinish i internet-browsing af computerprogrammer og/eller på skærme, kan TJENESTELEVERANDØREN ikke anses for ansvarlig for unøjagtigheden af de fotografier, der vises på WEBSTEDET .
. Produkter, der er blevet brugt for intensivt, især til andre formål end private formål.
.Alle produktfejl, der kan opstå som følge af fejlinstallation, opbevaring, konservering eller montering (manglende overholdelse af monteringsvejledningen), fra en vedligeholdelsesfejl, fra forkert brug. forkert eller ikke i overensstemmelse med de tekniske hhv. brugsspecifikationer (manglende overholdelse af vedligeholdelsesanbefalinger), ændringer eller reparationer udført af køber eller en tredjepart, skader forårsaget af eksterne genstande (f.eks. fjernsyn, der er for tungt på et møbel, der ikke er designet til sådan brug), fra eksterne hændelser såsom ulykker, slag, brande, hærværk, skader forårsaget af vand, naturligt eller kunstigt lys (i tilfælde af misfarvning), naturkatastrofer eller ugunstige vejrforhold.
TJENESTEUDBYDEREN hæfter i en periode på tre år, såfremt produkterne er erhvervet efter 1. januar 2022, regnet fra levering af produktet, for eventuel mangel på overensstemmelse, der viser sig. disse Almindelige Betingelser og med det blad, der svarer til det købte produkt, selvom kun manglende overensstemmelse i de seks måneder efter leveringen af produktet vil blive formodet at have eksisteret allerede, da varen blev leveret, medmindre andet bevises. Produkter købt før 2022 har to års garanti mod fabrikationsfejl.
Manglende overholdelse af nævnte frist, selv om det ikke vil medføre tab af retten til den tilsvarende rettelse, vil medføre, at KONTRAHØREN ER ansvarlig for de skader eller tab, der faktisk er forårsaget af forsinkelsen i kommunikationen af manglende overensstemmelse..
Hvis produktet ikke er i overensstemmelse med kontrakten, kan KONTRAHØREN vælge mellem at kræve reparation eller udskiftning af produktet, medmindre en af disse to muligheder er objektivt umulig eller uforholdsmæssig.
I tilfælde af manglende overensstemmelse af produktet vil reparationen eller udskiftningen være gratis for KONTRAHØREN, som har den juridiske status som forbruger og bruger i overensstemmelse med gældende regler. Det skal udføres inden for et rimeligt tidsrum.
Når reparation eller udskiftning ikke er mulig, kan KONTRAHØREN kræve afslag i prisen eller ophævelse af kontrakten, selvom opsigelsen i intet tilfælde vil ske, når den manglende overensstemmelse er af mindre betydning.


8.-Fortrydelsesret


TJENESTEUDBYDEREN anerkender over for KONTRAHERENDE PARTEN fortrydelsesretten i de vilkår og frister, der er anerkendt i artikel 68 til 79 i loven om forbrugere og brugere af 2007 (Royal Legislative Decret 1/2007, af 16. november ), og i kunst. 10 i lov 7/1996 af 15. januar om regulering af detailhandelen, i henhold til hvilken den KONTRAHER, der har status som forbruger, kan annullere den indgåede aftale ved at underrette TJENESTEYDEREN inden for den lovligt fastsatte frist. uden behov for at begrunde deres beslutning og uden bøde af nogen art, bortset fra de direkte omkostninger ved returnering af den leverede vare eller tjenesteydelse, som i henhold til art. 101 i Forbruger- og Brugerloven af 2007 vil være den KONTRAHERENDE PARTS ansvar.
I tilfælde af udnyttelse af fortrydelsesretten, der anerkendes til den KONTRAHTSPART, der har status som forbruger, tilbagebetaler TJENESTEUDBYDER det betalte beløb for prisen og gældende afgifter. Fristen for at udøve fortrydelsesretten er fjorten kalenderdage, regnet fra modtagelsen af den købte vare, og når den er udnyttet, vil TJENESTEUDBYDERN gå videre med at tilbagebetale de betalte beløb for anskaffelsen af varen, når den har fået varen tilbage. Tilbagebetalingen af købsbeløbet vil ske med samme betalingsmiddel, som kunden oprindeligt brugte inden for en periode på højst 5 hverdage.
For at udøve denne ret, stilles kontaktformularen på WEBSTEDET til rådighed for KONTRAHERENDE PART til meddelelse til TJENESTELEVERANDØREN, på en eller anden måde tilladt ved lov og inden for de fastsatte frister.
Kontrahentparten vil under alle omstændigheder være ansvarlig for de direkte omkostninger ved returnering af førnævnte produkt, da der er tale om fjernsalg. KONTRAHØREN hæfter kun for varens købspris, når det er umuligt at returnere det på grund af tab, ødelæggelse eller anden årsag, der forhindrer den i at returnere den købte vare, eller værdifaldet af produktet ikke er en konsekvens af dets værdi. brug i overensstemmelse med arten af varen. .
Det skal bemærkes, at hvis produktet ikke returneres i sin originale emballage, vil varen blive forringet.


9.- Beskyttelse af personlige data


Vi informerer KONTRAHERENDE PART om eksistensen af en fil og anmodning om samtykke til automatiseret behandling af data: I forhold til de personoplysninger, som KONTRAHERENDE PART giver til de formularer, der måtte være på dens hjemmeside, TJENESTELEVERANDØREN overholder strengt de gældende regler fastsat i lov 15/1999 om beskyttelse af personoplysninger og andre regler, der udvikler dem, og informerer KONTRAHERENDE PART om, at de nævnte data vil blive inkluderet i en fil til automatiseret behandling af KONTRAHERENDE PART dit samtykke ved at acceptere disse generelle betingelser til ovennævnte behandling.
Formål med behandlingen
TJENESTEUDBYDEREN indsamler visse personlige data, som indtastes af KONTRAHERENDE PART i formen for at formalisere køb og salg af produkterne. TJENESTEUDBYDERN informerer om, at den automatisk vil administrere disse data. TJENESTELEVERANDØREN vil behandle disse data til fakturering og forsendelse af produktet, samt til periodisk afsendelse af tilbud og kommerciel information til KONTRAHØREN. Under alle omstændigheder er de data, der indsamles og behandles af SERVICELEVERANDØREN, de grundlæggende til de formål, der er angivet ovenfor.
Obligatorisk dataindtastning:
De felter, hvor der vises en rød boks i de eksisterende formularer, er dem, der kræver et obligatorisk svar, og hvis de ikke er dækket, vil konsekvensen være den alvorlige umulighed af at sende forespørgslen eller afgive den specifikke ordre.
Ret til indsigt, berigtigelse, annullering og indsigelse
Entreprenøren, der indtaster sine personlige data i de forskellige registreringsformularer, vil have fuld ret til at udøve retten til adgang, berigtigelse, annullering og indsigelse til enhver tid ved at anmode om det via kontaktformularen på WEBSTEDET, inklusive i begge tilfælde en kopi af DNI eller andet dokument, der beviser identiteten af ejeren af dataene. TJENESTELEVERANDØREN gentager, at den er forpligtet til respekt og absolut fortrolighed i indsamlingen og behandlingen af KONTRAKTØRENS personoplysninger, og erklærer sin forpligtelse til ikke at overføre dem til tredjeparter under alle omstændigheder uden forudgående samtykke fra sine ejere.
Sikkerhed
TJENESTELEVERANDØREN sikrer den absolutte fortrolighed og privatlivets fred for de indsamlede personlige data, og af denne grund er væsentlige sikkerhedsforanstaltninger blevet vedtaget for at undgå ændring, tab, uautoriseret behandling eller adgang og dermed garantere dets integritet. og sikkerhed, især dem, der er fastsat i kongelig anordning 994/1999 af 11. juni, som godkender forordningen om sikkerhedsforanstaltninger for automatiserede filer, der indeholder personoplysninger. TJENESTEUDBYDERN er under ingen omstændigheder ansvarlig for hændelser, der måtte opstå vedrørende persondata, når de opstår enten fra et angreb eller uautoriseret adgang til systemerne på en sådan måde, at det er umuligt at opdage på grund af de implementerede sikkerhedsforanstaltninger, eller når det skyldes manglende omhu fra KONTRAHERNES side i forhold til bevogtning og opbevaring af deres adgangskoder eller egne personoplysninger.
Dataernes rigtighed
Kontrahentparten er ansvarlig for rigtigheden af deres data og forpligter sig til ikke at indtaste falske data og fortsætte med at ændre dem, hvis det er nødvendigt.
Ansvar
TJENESTEUDBYDEREN er under ingen omstændigheder ansvarlig for:
De fejl og hændelser, der kan opstå i kommunikation eller ufuldstændige transmissioner, så det ikke er garanteret, at hjemmesidens tjenester konstant er i drift til at foretage køb af de tilbudte produkter.
Ved frembringelse af enhver form for skade, som den KONTRAKTENDE PART eller tredjeparter kan forårsage på WEBSTEDET, hvilket forhindrer den normale udvikling af købsoperationen.
TJENESTELEVERANDØREN forbeholder sig retten til at suspendere adgangen til WEBSTEDET uden forudgående varsel på et skønsmæssigt grundlag og på en endelig eller midlertidig basis, indtil den er sikret et effektivt ansvar for eventuelle skader, der måtte opstå. På samme måde vil TJENESTELEVERANDØREN samarbejde og underrette den kompetente myndighed om disse hændelser på det tidspunkt, hvor den har pålidelig viden om, at de forårsagede skader udgør enhver form for ulovlig aktivitet. Uden at dette berører dette, er de KONTRAKTØRER, der har købt et produkt på hjemmesiden før suspensionen, garanteret udøvelsen af deres fortrydelsesrettigheder, eller dem, der er afledt af produktets manglende overensstemmelse, via post eller elektronisk kommunikation til adresser angivet i overskriften til dette dokument.
Ophavsret
TJENESTELEVERANDØREN informerer om, at indholdet, programmeringen og designet af WEBSTEDET er fuldt beskyttet af ophavsret, og enhver reproduktion, kommunikation, distribution og transformation af førnævnte er udtrykkeligt forbudt. beskyttede elementer undtagen udtrykkelige og skriftligt samtykke fra TJENESTELEVERANDØREN.


10.- Force majeure


Hverken TJENESTELEVERANDØREN eller KONTRAHØREN er ansvarlige for manglende overholdelse af disse generelle salgsbetingelser som følge af force majeure uden for begges kontrol. Årsagen til force majeure skal forstås som enhver handling, hændelse, manglende udøvelse, undladelse eller ulykke, der er uden for rimelig kontrol, og i særdeleshed og udelukkende til illustrative og ikke-begrænsende formål, følgende: strejker, lockouts eller andre kamphandlinger, katastrofer, naturkatastrofer, civile oprør, terrortrusler eller -angreb, umulighed af at bruge tog, skibe, fly, motortransport eller andre transportmidler, bl.a.
Det er underforstået, at forpligtelserne vil blive suspenderet i den periode, hvor årsagen til force majeure fortsætter, og vi vil have en forlængelse af fristen til at overholde nævnte forpligtelser i en periode svarende til varigheden af årsagen til force majeure Force Majeure.


11.- Delvis ugyldighed


Hvis nogen af disse generelle salgsbetingelser erklæres ugyldige ved en fast beslutning fra en kompetent myndighed, vil de resterende vilkår og betingelser forblive i kraft uden at blive påvirket af nævnte ugyldighedserklæring, og Ugyldig eller uanvendelig klausul vil blive erstattet af en anden, der kan sidestilles med den foregående på den mest passende måde som muligt.


12.-Underretninger


De meddelelser, du sender til TJENESTELEVERANDØREN, skal helst sendes via kontaktformularen og vil blive besvaret på den e-mail, som KONTRAHØREN giver.


13.-Kundeservice


Kommunikation til TJENESTEYDEREN skal helst sendes via kontaktformularen for at kunne tilbyde et hurtigt svar. Under alle omstændigheder stiller TJENESTELEVERANDØREN kundeservicetelefonnummeret (+34) 918 314 064 til rådighed fra mandag til fredag fra 9.00 til 14.00 og fra 15.00 til 17.00.

Vores klienter stoler på os

4,12/5 (665 stemmer)

Meninger fra vores klienter


Modtag vores nyheder

Se detaljer + -
Ved at markere denne mulighed sender vi dig de bedste tilbud og eksklusive tilbud og rabatter til din e-mail-adresse. Du kan til enhver tid afmelde dig.

Indstil dine cookieindstillinger

Vi bruger cookies og lignende teknologier for at tilbyde dig en personlig, sikker, pålidelig oplevelse og for at kunne måle sideydelse for at fortsætte med at forbedre vores tjenester. For mere information eller for at redigere dine cookie-præferencer til enhver tid, tjek Cookies-politik-siden
Gå ud